Безконтактен 3d Реглаж за леки и лекотоварни автомобили от БМВ Джанти.
BEISSBARTH TOUCHLESS
Non-Contact Wheel Alignment
Безконтактен 3d Реглаж
Професионален стенд за диагностика при регулиране на геометрията на леки и лекотоварни автомобили с иновативна Touchless технология (безконтактна система) в реално време.
Вече и в България!
BEISSBARTH TOUCHLESS
Инсталиран и работещ само при нас
БМВ Джанти – гр. Банкя, ул. София 130
ЛЕК АВТОМОБИЛ
РЕГЛАЖ ПРЕДЕН МОСТ- Проверка на центровката на ходовата част.
- Регулиране на центровката на ходовата част на преден мост.
ЛЕК АВТОМОБИЛ
СМАРТ ТЕСТ- Проверка на центровката на ходовата част.
ЛЕК АВТОМОБИЛ
РЕГЛАЖ ПРЕДЕН И ЗАДЕН МОСТ- Проверка на центровката на ходовата част.
- Регулиране на центровката на ходовата част на преден и заден мост.
ДЖИП / БУС
РЕГЛАЖ ПРЕДЕН МОСТ- Проверка на центровката на ходовата част.
- Регулиране на центровката на ходовата част на преден мост.
ДЖИП / БУС
СМАРТ ТЕСТ- Проверка на центровката на ходовата част.
ДЖИП
РЕГЛАЖ ПРЕДЕН И ЗАДЕН МОСТ- Проверка на центровката на ходовата част.
- Регулиране на центровката на ходовата част на преден и заден мост.
ВИДЕО: Измерване за 60 секунди само с BEISSBARTH TOUCHLESS
Прецизен, безконтактен и безкомпромисен 3d реглаж.
Безконтактна прецизност:
Супер прецизна, повтаряща се точност чрез лазерни и 3D стерео камери.
Безконтактна референтна система:
Постоянен мониторинг на живо на 4-те сензорни глави чрез 3D референтна справка.
Безконтактна скорост:
Smart Test (бърз тест) без позициониране на колелата, поставяне на захвати и таргети.
BEISSBARTH TOUCHLESS
Безконтактен 3d Реглаж
Професионален стенд за диагностика при регулиране на геометрията на леки и лекотоварни автомобили с иновативна Touchless технология (безконтактна система) в реално време.
Технологията позволява измерване без докосване на автомобила.
Безконтактна система на BEISSBARTH за измерване геометрията на ходовата част за леки и лекотоварни автомобили. Изключително висока точност и прецизност при измерването на четирите колела едновременно чрез Smart Test (бърз тест) без позициониране на колелата, поставяне на захвати и таргети. От качването на автомобила на подемника до края на измерването минават по-малко от 2 минути!
Beissbarth Touchless
Автоматично засича движението на превозното средство и стартира процеса за първоначално измерване. BEISSBARTH Touchless работи на измервателния принцип на триангулацията на колелото. Измерване в реално време чрез 3D стерео камери с лазер изобразяващи за пръв път живи образи на колелата. Две стерео камери се включват автоматично с датчик на главата (на горната и долната част). Ъгълът и разстоянието на двете камери са зададени така че чрез триангулацията могат да се определи точното позициониране.Инфрачервено осветление на колелата (в тъмни условия). С общо 8 високоефективни 3D камери с лазер и допълнителна референтна система, стенда надеждно осигурява точна повтаряемост на резултатите от измерването. Beissbarth Touchless е изключително резистентен към вибрации.
Постоянно наблюдение на живо на 4-те сензорни глави чрез 3D препратка. Цифровата обработка на изображенията с висока скорост на кадрите генерира 3D модел на колелото
В рамките на секунди, вие получавате текущите стойности по отношение на сходимост на единично колело, обща сходимост страничен наклон, ъгъл на геометричната ос, изместване на оста, ъгъл на изместване на колело,спрямо друго, надлъжен наклон на шенкелния болт, страничен наклон на шенкелния болт
Благодарение на едновременното измерване на живо на всички 4 колела, Touchless е по-бърз и по-точен от системи с многоетапно или 3D измерване
Изклчително пълна база данни от Beissbarth от над 130 производители с 30,000 типа превозни средства.
ИЗМЕРВАНИ ПАРАМЕТРИ:
– Сходимост на единично колело
– Обща сходимост
– Страничен наклон
– Ъгъл на геометричната ос
– Изместване на оста
– Ъгъл на изместване на колело,спрямо друго
– Надлъжен наклон на шенкелния болт
– Страничен наклон на шенкелния болт
– Регулиране на страничния и надлъжния наклон при освободени колела
Автоматично адаптиране на измервателните камери към автомобили с различни междуосия. Без местене на подемника.
Безконтактното измерване с Beissbarth Touchless не изисква времеемко монтиране на захвати, не поврежда джантите и не допуска никакви грешки при измерването.
Изтеглете брошура от тук.
Галерия със снимки от работния процес по измерване и регулиране на центровката на ходовата част с
BEISSBARTH TOUCHLESS
Има ли нужда от реглаж?
Сервизните тестове показват, че ходовата част на около 75% от тестваните превозни средства е неправилно регулирана. Обикновено това е резултат от прекалено голям пробег, лоши пътища и случайни преминавания през големи дупки.
Всичко това може лесно да повреди свързващите щанги, сферичните шарнири, лагерите на управляващите рамена или цялото окачване. Освен това води и до неравномерно износване на гумите и нестабилност в завоите.
Признаци че автомобила е за реглаж
Автомобила не следва права линия на пътя.
Волана не е центриран правилно.
Неравномерно износване на гумите.
Ползи от прецизен безконтактен 3d реглаж
Правилно и равномерно износване на гумите.
Подобряване на пътната безопастност при шофиране.
Намаляване на разходите за гориво, резервни части и гуми.
Следвайте ни в социалните мрежи.
Разгледайте: онлайн магазина, услугите които предлагаме, последните новини и статии от блога.